Počet porcí: 4 Doba přípravy: 30 - 45 minut Recept:
SUROVINY NA VÝROBU: - 1ks malého celeru - vývar z uvařeného celeru - světlá jíška (trochu oleje, prosátou hladkou mouku + 2 lžíce a trochu soli - 1 a půl sklenice neuvařené vody - koření: sůl, vegeta - 2 poloviční lžíce, muškátový oříšek a bílý pepř - 1 hrst koleček cibulové natě
VÝROBNÍ POSTUP: 1) Nejprve si celer oloupeme, umyjeme a nakrájíme na malé kousky. Potom ho vložíme do hrnce, zalijeme vodou a osolíme. Necháme ho povařit do změknutí.
2) Mezitím si nachystáme světlou jíšku, na kterou budeme potřebovat - trochu oleje a cca 2 lžíce prosáté hladké mouky. Potom jíšku osolíme a zalijeme celerovým vývarem. Pouze vývarem, celer necháme bokem. Přidáme tam brambory a cibulovou nať a vaříme cca 20 minut než změknou brambory.
3) Nakonec polévku dochutíme - solí, vegetou, bílým pepřem a muškátovým oříškem.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.