Asi roku 2020 v létě jsem s přítelem navštívila - Mumlavský vodopád a Polské Krkonoše v rámci naší letní dovolené při cestě do Polska na Wellness pobyt.
Mumlavský vodopád je necelých 10 metrů vysoký a nachází se v Harrachovské kotlině na řece Mumlava, asi 2 km od Harrachova. Spadá pod národní krkonošský park. Zajímavostí jsou obří hrnce a kotle, tzv. "čertova oka", které dravý proud Mumlavy vymlel v žulových stupních. Jakmile přijde zima, tak z vodopádu se stane - tzv. "ledopád" a tvoří, tak originální dílo.
Vodopády jsou dobře přístupné po modré značené trase. Najdete tam i výletní restauraci - "Mumlavskou boudu" - původně hájenku. Když jdete směrem k vodopádu, tak se procházíte nádhernou, horskou a nezničenou přírodou. Doporučuji mít kvalitní boty a nejezdit tam s kočárkem, idkyž pár takových jsme tam potkali.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.